ایا فردا شنبه مدارس خراسان جنوبی بیرجند تعطیل است ۱۲ اسفند ۱۴۰۳

🔴ادارات و مدارس خراسان جنوبی فردا تعطیل است

🔹با توجه به پایداری هوای سرد و افزایش بی سابقه مصرف گاز در بخش خانگی افت فشار متحمل است لذا تمامی مراکز آموزش عالی، مدارس در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری خواهد بود و مابقی دستگاه های عمومی دولتی و غیر دولتی تعطیل است.

مدارس شهرستان تربت حیدریه در تمامی مقاطع تحصیلی روز شنبه تعطیل است

🔹️مهدی ناصری، مسئول روابط عمومی فرمانداری تربت حیدریه: مدارس شهرستان تربت حیدریه فردا شنبه ۱۲ اسفند در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و فعالیت «ادارات، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان» با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

🔺️🔻مدارس کلات و نیشابور فردا شنبه غیر حضوری شدند

🔹️به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر فردا شنبه فعالیت مدارس شهرستان کلات و نیشابور غیرحضوری شدند.

فردا فعالیت آموزشی کلیه مدارس مشهد در تمامی دوره ها غیر حضوری شد ‼️

👤 حسین محمدزاده گنج رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت ؛

🟡به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه، کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در تمام دوره ها در مشهد به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

احتمال تعطیلی مدارس در بیرجند به دلیل بارش برف در روز شنبه 99 درصد است .

شهر بیرجند، به عنوان یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی، همواره در معرض تغییرات جوی و پدیده‌های آب و هوایی گوناگونی قرار دارد. بارش‌های برفی در این مرکز استان روز جمعه شدید خواهد بود و تعطیلی مدارس در این شهر به دلیل بارش برف قطعی است و پس پایان بارندگی وزش باد شدید پیش بینی شده که موجب خسارت نیز می شود.

پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در روزهای آینده، بارش برف به شدت افزایش خواهد یافت و در برخی مناطق، ضخامت بارش به مقادیر قابل توجهی خواهد رسید. با توجه به شرایط نامساعد جوی و افزایش خطرات مرتبط با حمل و نقل و تردد در معابر، احتمال تصمیم به تعطیلی مدارس در بیرجند در روزهای پیش‌رو بسیار مرتفع به نظر می‌رسد.

با ما باشید و نظرات خود را برای ما بنویسید .

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!