علت انفصال رئیس سازمان سنجش | علت اخراج رئیس سازمان سنجش

 

**اطلاعیه مهم از سازمان سنجش: تصمیمات جدید در خصوص برخی از داوطلبان**

سازمان سنجش آموزش کشور با ارتقاء شفافیت و عدالت در فرآیند ارزیابی و انتخاب داوطلبان، اقدامات مهمی را انجام داده است. اخیراً، یکی از شعب دیوان عدالت اداری، بدون در نظر گرفتن دفاعیات معتبر داوطلبان، با صدور دستور موقت، دستور بازگشت برخی از داوطلبان شبهه دار به دانشگاه‌ها را اعلام کرده است.

 

در این زمینه، مهم است به این نکته اشاره کرد که دفاعیات مربوط به داوطلبان از طریق نماینده قانونی سازمان سنجش به شعب دیوان عدالت اداری ارسال گردیده بود. این دفاعیات، موثق و معتبر اطلاعاتی از دیدگاه سازمان سنجش را نمایان می‌ساخت و باید به طور کامل در نظر گرفته شوند.

 

همچنین، اخذ مصوبه انفصال رئیس سازمان سنجش از خدمت دولتی به مدت یک سال، نشان از تصمیمات جدید و مؤثر در جهت بهبود فرآیند ارزیابی و انتخاب داوطلبان دارد.

 

سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر ادامه تلاش‌های خود در جهت بهبود فرآیند انتخاب داوطلبان، از تمامی داوطلبان خواسته است که در ارائه دفاعیات و مدارک خود دقت و شفافیت لازم را داشته باشند تا ارزیابی دقیق‌تری انجام شود.

 

با اطمینان از اهمیت بالای انتخاب داوطلبان برای آینده کشور، سازمان سنجش آموزش کشور به ادامه تلاش در جهت بهبود فرآیند ارزیابی و انتخاب پرداخته و در تمامی مراحل این فرآیند به عدالت و شفافیت توجه خواهد نمود.

 

از تمامی داوطلبان خواسته می‌شود که با دقت و شفافیت در تمامی مراحل انتخاب شرکت کنند تا تلاش‌های مشترک در جهت پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش در کشور به عمل آید.

 

با احترام،
سازمان سنجش آموزش کشور

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!