ایا مدارس ارومیه امروز تعطیل است چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۳

آموزش و پرورش آذربایجان غربی: تصمیم به غیرحضوری کردن کلاس‌های صبح مدارس ابتدایی ارومیه به دلیل بارش برف

اطلاعیه

◾️با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان تکاب، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و نیز مدارس مقطع ابتدایی شهر نازک شهرستان پلدشت، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سردشت، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و‌ شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.

✅اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

با توجه به بارش برف قوی در منطقه، مقامات آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصمیم به غیرحضوری کردن کلاس‌های صبح در مدارس ابتدایی ارومیه گرفته‌اند. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد وضعیت مدارس شیفت بعد از ظهر موجود نمی‌باشد و هنوز اطلاعی اعلام نشده است. برای آگاهی از آخرین تصمیمات و اطلاعات، پیشنهاد می‌شود از منابع رسمی مربوط به آموزش و پرورش در این منطقه استفاده کنید.

گزارش وضعیت جوی و تردد در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی

➖هم اکنون مرکز و جنوب استان درگیر بارش برف است و از کاربران جاده ای درخواست می شود در این محورها تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

🔺خلاصه آمار عملیات راهداری زمستانی در محورهای اصلی استان آذربایجان غربی در ۲۴ساعته گذشته

🔹تعداد ماشین آلات درگیر در عملیات برف روبی ۴۰ دستگاه
🔹تعداد راهداران درگیر در عملیات برف روبی بیش از ۸۰ نفر
🔹شن و ماسه مصرفی در عملیات راهداری نزدیک به ۷۰۰ تن
🔹عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی اصلی و روستائی استان نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر
🔹تعداد محور های روستائی بازگشائی شده  ۴۳ محور
🔹 تعداد محورهای روستائی مسدود ۱۴ محور

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!