خرید بلیت بازی دربی شهریور ۱۴۰۳

 

تعداد هواداران خانم در ‎داربی مشخص شد

🔹مقرر شده از هر دو تیم ‎استقلال و ‎پرسپولیس ۱۵۰۰ هوادار ‎خانم به صورت مساوی در ‎ورزشگاه آزادی حضور یابند که مطابق بازی‌های گذشته در طبقه دوم ورزشگاه حضور خواهند داشت.

اعلام تاریخ دربی رفت پایتخت

🔹دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 16:45 پنجشنبه 23 آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

سهیل مهدی درباره زمان دقیق برگزاری دیدارهای هفته پنجم و دربی 102 اظهاراتی داشت. وی اعلام کرد: “به تاریخ 13 شهریور باید توجه کنیم و می‌توانیم هفته پنجم را در بازه زمانی 9 تا 11 شهریور برگزار کنیم. با این حال، نمی‌توانیم این هفته را به بعد از تاریخ 13 شهریور موکول کنیم. هنوز روز دقیق را تایید نکرده‌ایم و باید استعلامات لازم را بگیریم. هنوز برنامه‌ریزی هفته پنجم را نکرده‌ایم و باید موقعیت‌های مختلف را در نظر بگیریم؛ علاوه بر این، یک پلی‌آف آسیایی نیز داریم که باید برنامه‌ریزی آن را هم در نظر بگیریم.”

 

او ادامه داد: “البته، باید توجه داشت که تیم ملی همواره یک خط قرمز برای ماست و باید ببینیم شرایط این تیم و برنامه‌های کادرفنی چگونه خواهد بود. ممکن است با درخواست کادرفنی تغییراتی حتی در برنامه‌های لیگ نیز رخ دهد. بنابراین، ممکن است هفته‌های آینده یکمی تغییر کنند و در حال بررسی رویدادهای مختلفی هستیم.”

همراه با اعلام زمان برگزاری مسابقه، تاریخ شروع فروش بلیت‌ها نیز به زودی اعلام خواهد شد تا طرفداران و علاقه‌مندان به ورزش بتوانند در زمان مناسب بلیت‌های خود را تهیه کنند. این اقدام برای راحتی و آسانی علاقه‌مندان در حضور در مسابقه و حمایت از تیم‌های محبوب بسیار حائز اهمیت است. با اطلاع از تاریخ بلیت‌فروشی، هواداران قادر خواهند بود در زمان تعیین شده به خرید بلیت‌های خود بپردازند و از این طریق شرکت در مسابقه را تجربه کنند.

خرید بلیت بازی دربی شهریور ۱۴۰۲
سامانه بلیت فروشی
قیمت بلیط ورزشگاه آزادی
قیمت بلیط بازی پرسپولیس
نحوه خرید بلیت استادیوم آزادی
خرید بلیط دربی ۱۴۰۲
قیمت بلیط ورزشگاه آزادی ۱۴۰۲
خرید بلیت بازی استقلال
بلیط بازی پرسپولیس ۱۴۰۱

 

pin90.ir خرید بلیط
قیمت بلیط فوتبال
قیمت بلیط بازی پرسپولیس
خرید بلیط بازی دربی
خرید بلیت بازی پرسپولیس و مس رفسنجان
خرید بلیت بازی استقلال و پرسپولیس
بلیت بازی استقلال پرسپولیس 1402
نحوه خرید بلیت استادیوم آزادی

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
error: Content is protected !!